Merken Screenshot 2014-05-21 08.41.18

21 mei 2014 | Melina

0

De overdonderende WK-campagne van Jumbo: “We geven ze op hun donders”

Wat een oranjegeweld van Jumbo! Deze supermarkt hield zich in voorgaande jaren geheel afzijdig van grote voetbaltoernooien, maar verloor daardoor waarschijnlijk teveel marktaandeel, zoals al eens aangetoond door GfK. Voor de eerste WK-actie wordt er behoorlijk wat uit de kast getrokken.

Roy Donders is aangetrokken om een speciaal juichpak (de variant van het bekende huispak) te ontwerpen. En René Froger zingt het bijbehorende WK-lied ‘Juich voor Nederland’.

Gisteravond was de drie minuten durende commercial in zijn geheel op tv te zien, die behoorlijk wat buzz veroorzaakte op social media. Er wordt vooral gevraagd om de worstenbroodjes in de aanbieding te gooien.

Jumbo gaat dus vol in de aanval. Met de Plus verentooi erbij is de strijd om de additionele supermarktomzet begonnen!

 

Vanaf vandaag ontvang je bij elke € 10,- aan boodschappen één WK-zegel.  Heb je er 5 gespaard, dan krijg je tegen bijbetaling van € 9,99 een echt Roy Donders juichpak. De pakken zijn unisex en in drie maten verkrijgbaar.



Tags: , ,

Geschreven door

Melina

Melina schreef haar afstudeerscriptie over inhakers. Sindsdien zijn inhakers niet meer weg te denken uit haar leven. Melina werkt als Social Media Manager bij Timm & Pimm in de mooiste stad van de wereld Amsterdam (naast Barcelona natuurlijk) en kletst soms vijf kwartier in een uur. Daarnaast zit ze wekelijks in de bios om de nieuwste films te checken, borstcrawled ze erop los in het zwembad en vindt ze het niet eens erg om op d'r tenen te staan bij concerten.


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Omhoog ↑

  • Tweets

  • Partner

  • Advertentie


  • Nieuwste artikelen

  • Schrijf je in voor de nieuwsbrief

  • Link Love

  • Archief