21 mei 2014 | Melina
0Tweet
De overdonderende WK-campagne van Jumbo: “We geven ze op hun donders”
Wat een oranjegeweld van Jumbo! Deze supermarkt hield zich in voorgaande jaren geheel afzijdig van grote voetbaltoernooien, maar verloor daardoor waarschijnlijk teveel marktaandeel, zoals al eens aangetoond door GfK. Voor de eerste WK-actie wordt er behoorlijk wat uit de kast getrokken.
Roy Donders is aangetrokken om een speciaal juichpak (de variant van het bekende huispak) te ontwerpen. En René Froger zingt het bijbehorende WK-lied ‘Juich voor Nederland’.
Gisteravond was de drie minuten durende commercial in zijn geheel op tv te zien, die behoorlijk wat buzz veroorzaakte op social media. Er wordt vooral gevraagd om de worstenbroodjes in de aanbieding te gooien.
Jumbo gaat dus vol in de aanval. Met de Plus verentooi erbij is de strijd om de additionele supermarktomzet begonnen!
Vanaf vandaag ontvang je bij elke € 10,- aan boodschappen één WK-zegel. Heb je er 5 gespaard, dan krijg je tegen bijbetaling van € 9,99 een echt Roy Donders juichpak. De pakken zijn unisex en in drie maten verkrijgbaar.