1 april 2015 | Gonnie
0Tweet
Te goed om waar te zijn: de 1 april-grappen van Nederlandse merken
De beste 1-april-grappen zijn vaak een beetje too good to be true. Wat dacht je van Amazon Dash, waarmee je met één druk op de knop luiers, wasmiddel en scheermesjes bestelt. Hoe relaxed zou dat zijn! Ook de Nederlandse merken hebben weer hun best gedaan om ons in hun introducties te laten geloven. Hieronder vind je een selectie van wat wij de leukste 1-april-grappen vonden dit jaar.
Coolblue
Coolblue plaatste een prachtige vacature voor een Pakketknuffelaar. “Wat je op verjaardagen vertelt wat je doet: ”Die warme gloed die je voelt als je je pakketje in je armen sluit? Daar zorg ik voor!” Een feelgood grap die heel goed past bij het merk en daardoor erg geloofwaardig was. En waarover je je niet bedonderd of teleurgesteld voelt als je erachter komt dat het toch niet waar is.
Ik vind Coolblue nu echt doorslaan met ‘hun’ pakketknuffelaar….
— Martijn Standaart (@MStandaart) March 25, 2015
“Vacature Pakketknuffelaar” https://t.co/IQwcs3Or3Q Smoor in je fucking marketing. Serieus.
— الامة الاسلامية (@petrakramer) March 25, 2015
Groupon
De Groupon Deal van vandaag is het Green Wave Device. Een apparaatje waarmee je zo alle stoplichten op groen zet. Op dit moment (16:oo uur) hebben 765 mensen de deal aangeschaft. Voor €0,-, aangezien het om een testpanel gaat.
HEMA
Absoluut te goed om waar te zijn: nog wel althans. De DIY-kit 2.0 om zelf je tompoucen te printen.
Tompouce DIY-kit 2.0. Gewoon bij HEMA. pic.twitter.com/Ec5rFtakbg
— HEMA (@HEMA) April 1, 2015
Stabilo
Met de Stabilo Animo maak je eenvoudige de mooiste animaties, zonder dat je weken bezig bent met tekenen. Met de “patented button” breng je elke afbeelding tot leven. Start animating like a pro!
Grolsch
Grolsch is bezig met het aanleggen van een 40 kilometer lange ondergrondse bierleiding van Enschede naar Lichtenvoorde, waar het Zwarte Cross festival wordt gehouden. De motivatie van de bierbrouwer is: “Door deze innovatie hoeft Grolsch veel minder vrachtwagens de weg op te sturen. Dat is natuurlijk goed voor het milieu.” Too good to be true? Zeker voor de Twentenaren die Grolsch hebben gebeld of ze zelf ook op de leiding aangesloten konden worden.
Hunkemöller
Ook te goed om waar te zijn, dit bikinibroekje met bijzondere uitsnede. Althans, als de draagsters ervan allemaal zo’n mooi figuurtje hebben.
1 april, kikker in je ….! Uiteraard gaan wij deze broekjes niet verkopen ;) Watch your back! Dit wordt dé trend op het strand. Binnenkort verkrijgbaar. Wat vind je ervan?
Posted by Hunkemöller on Tuesday, March 31, 2015
Albelli
Een twee-in-één inhaker van Albelli: print je foto op een ei, leuk voor de Paasbrunch.