WK-mascotte Albert Heijn 2010: beesies?
16 mei 2010 | Gonnie
Het schijnt dat Albert Heijn met beesies komt dit jaar! Klinkt wel à la Albert Heijn, een beetje als de Hema
16 mei 2010 | Gonnie
Het schijnt dat Albert Heijn met beesies komt dit jaar! Klinkt wel à la Albert Heijn, een beetje als de Hema
1 april 2010 | Gonnie
We blijven nog even in de grappen vandaag. Want wat is het Afrikaans toch een grappige taal! Wat dacht je