De 2 in 1 HolánDress van Bavaria
8 mei 2014 | Melina
Weer een jurkje van een biermerk? Jup. Maar wat voor een! In samenwerking met de Braziliaanse topontwerper Pedro Lourenço (1990)
8 mei 2014 | Melina
Weer een jurkje van een biermerk? Jup. Maar wat voor een! In samenwerking met de Braziliaanse topontwerper Pedro Lourenço (1990)
24 april 2014 | Gonnie
We vieren dit jaar onze eerste Koningsdag. Bijzonder! En dat geldt ook voor deze selectie van inhakers.
3 december 2013 | Tim
In deze wekelijks terugkerende rubriek komen de kenners zelf aan het woord.
6 augustus 2013 | Gonnie
In deze serie vertellen de kenners over hun favoriete inhaker. Deze keer: Jos Govaart.
16 mei 2013 | Tim
PSV bestaat 100 jaar. Daarom was 2013 het jaar dat PSV weer eens kampioen moest worden.
7 juni 2012 | Gonnie
De Oranje Barometer meet elke twee jaar de waardering van consumenten voor EK-inhakers. Dit jaar zijn Grolsch, Heineken en Bavaria
5 juni 2012 | Gonnie
Bavaria wil niet zeggen wat de motieven zijn achter het geheimzinnige waslabeltje met de tekst ‘Do not wear in stadium’
16 mei 2012 | Gonnie
De V-dress is een vervolg op de Dutch Dress. En ook de commercial van Bavaria voor het EK2012 lijkt op
16 mei 2012 | Gonnie
Ondanks dat de oranjekoorts nog nauwelijks is begonnen, profiteren Heineken, Bavaria en de Staatsloterij van hun vroege start. Deze merken
9 mei 2012 | Gonnie
Hahahahahahahahahaha, wat een fantastische video. Hij is niet zozeer briljant, maar wat ONTZETTEND gedurfd. Als ‘ie tenminste van Bavaria komt…
18 april 2012 | Gonnie
De nieuwe gadget voor het EK 2012 van Bavaria is de V-dress. De V-dress is door de modezussen Truus en
6 maart 2012 | Gonnie
Cor Hospes heeft een nieuw boek geschreven: De Guerrillamarketingrevolutie. Met hierin een heel hoofdstuk over inhaken. Hij noemt dit in
14 oktober 2010 | Gonnie
Er werd vandaag al veel over gesproken: deze inhaker van Bavaria. Deze kan natuurlijk niet ontbreken in het blogarchief. Bavaria
27 september 2010 | Gonnie
Afgelopen vrijdag zijn de Gouden Inhaakmedailles uitgereikt voor inhakers op het sportjaar 2010. Van de 23 nominaties zijn er slechts
4 augustus 2010 | Gonnie
De ING WK-commercial met de oranje leeuwen op weg naar Zuid-Afrika is door Nederlandse kijkers verkozen tot de leukste commercial
16 juli 2010 | Gonnie
Net als 2 jaar geleden heeft De Telegraaf alle (meer dan 100) inhakers voorgelegd aan haar lezers voor de Inhaakwedstrijd.